Veelgestelde vragen

Meer weten over werken bij OZ? Hieronder vind je alvast het antwoord op enkele veelgestelde vragen. Je antwoord niet gevonden? Contacteer ons!

 

Wat zijn mijn taken als OZ huishoudhulp? 

  • Poetsen van de woning, inclusief de ramen
  • Wassen, strijken, kleine naaiwerken
  • Boodschappen doen (enkel voor dagelijkse behoeften) 
  • Koken

Op welk loonpakket en voordelen kan ik rekenen?
Lees meer over loon en voordelen.

Hoe zien mijn eerste werkdagen eruit?
Dat is eigenlijk voor iedereen een beetje anders. Meestal krijg je bij je start een korte opleiding waarmee we jou vertellen over allerlei praktische afspraken: hoe je de dienstencheques registreert, hoe je jouw consulent makkelijk kan bereiken, hoe je vakantie kan aanvragen, … Heb je al poetservaring en heeft een van onze klanten snel hulp nodig? Dan kan je mogelijk ook meteen bij die klant aan de slag.

Krijg ik aangepaste werkkledij?
Ja, al onze huishoudhulpen krijgen gratis polo’s, T-shirts, schorten, en trui en schoenen. Daarbovenop krijg je ook een gratis paar werkhandschoenen én een tube handcrème. Is je werkkledij versleten? Dan bezorgen we je er gratis nieuwe!

Hoe verloopt het sollicitatieproces?
Lees meer over het sollicitatieproces.

Krijg ik altijd antwoord, ook wanneer ik niet geselecteerd word?
Absoluut, wij zorgen ervoor dat je altijd feedback ontvangt.

Ik vind niet meteen een vacature die me aanspreekt. Kan ik ook spontaan solliciteren?
Natuurlijk! Stuur daarvoor een mailtje naar huishoudhulp@oz.be of bel naar het gratis nummer 0800 105 15.

Moet ik ziekenfondsklant zijn van OZ om bij OZ te kunnen komen werken?
Nee, je moet geen ziekenfondsklant zijn van OZ om bij onze poetsdienst aan de slag te mogen. Als OZ huishoudhulp is het echter wel heel erg interessant om je ook bij ons ziekenfonds aan te sluiten. Want wie bij onze poetsdienst werkt én ziekenfondsklant is van OZ, krijgt maar liefst 30% korting op je ziekenfondsbijdrage terugbetaald. Een mooie besparing!

Powered by Emply